Translate

sobota, 17 czerwca 2017

Torebki dla Any.


  Dzisiejsze, sobotnie popołudnie upłynęło mi bardzo pracowicie.

Moje lalki cierpią na chroniczny brak akcesoriów do swoich stylizacji.
Ciągle mają za mało butów, za mało dodatków, za mało torebek.
Postanowiłam chociaż częściowo temu zaradzić.
Dlatego dzisiejsze popołudnie spędziłam przy maszynie,
oddając się szyciu małych torebek dla moich panien.
Przy tej czynności Ana dotrzymywała mi towarzystwa,
prezentując coraz to nowe torebeczki.

   Torebki, które wykonałam, uszyte są z tzw. ekoskórki.
Jako wykończenie użyłam półproduktów do tworzenia
biżuterii, których mi nie brakuje, a że ostatnio biżuterią
zajmuję się trochę mniej, cieszę się, że mogę wykorzystać
je inaczej.

    A wam, jak podobają się moje torebeczki?











19 komentarzy:

  1. Jakież one wszystkie pomysłowe i piękne! Nie dość, ze ślicznie wykonane, to jeszcze te maleńkie dodatki! Urocze! Twoje laluchy chyba skaczą z radości, co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne !!! Zwłaszcza ta pierwsza z kwiatkiem !!! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki wspaniałe.Nie dziwne,że Ana tak ochoczo je prezentuje.Sama mogłabym takie nosić.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne torebki ☺ Dodatków nigdy nie ma zbyt wiele ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. praktyczne i śliczne - ideał!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne! Ta klasyczna czarno-srebrna powala <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy się podobają?! One są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Красивые сумки!!! Прекрасная работа!!!

    OdpowiedzUsuń