Translate

niedziela, 16 kwietnia 2017

Ale jaja :):):)



  Korzystając z okazji, że było dziś trochę słońca, pochowałam w trawie
jajka dla moich panienek. Niestety było bardzo zimno i chociaż na zdjęciach
tego nie widać, marzły mi uszy i ręce. Z lalek zimna nie bała się tylko Nina
i w swojej nowej, odświętnej sukience i bolerku, które dla niej uszyłam
i wydziergałam, wyruszyła na poszukiwania.
Ale chyba niezbyt się postarałam z chowaniem, bo panna bardzo szybko
zebrała koszyk pełen wielkanocnych jajek.




  Kiedy jajka były już pozbierane, Nina postanowiła sprawdzić, czy będzie w swoim
ubraniu widoczna, kiedy skryje się w kwiatach forsycji.





  A tak się kończy, kiedy się prosi córkę, żeby potrzymała aparat;)
Robi zdjęcie z zaskoczenia:):):)


Wesołego Alleluja!!!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia :) i panna całkiem rezolutna skoro tak szybko uporała się z zadaniem :)
    Zdjęcia z zaskoczenia super :) tylko czemu tak mało widać :))))
    Wesołego jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, letnie zdjęcia! Panna w uroczej sukieneczce prezentuje się rewelacyjnie a z szukaniem jajek poszło jej fantastycznie! Ostatnie zdjęcie jest dowodem na to, że kurtka była niezbędna :-)
    Wesołych, Dobrych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne, soczyste i wiosenne te zdjęcia. Od razu serce zaczyna bić mocniej :-) Piękna jest ta Twoja laleczka! Sukienka, którą jej uszyłaś, jeszcze bardziej podkreślą urodę panienki :-) Wszystkiego naj, naj! Mam nadzieję, że za mocno nie zmarzłaś! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo udana sesja :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sesja! Wiosennie się zrobiło przez te zdjęcia...chociaż za oknem zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienusia podkreśla urodę ślicznotki!

    OdpowiedzUsuń