Translate

piątek, 21 października 2016

Fergie w kolorach jesieni

   Witajcie kochani!!!

   Oj namęczyłam się ostatnio, namęczyłam. Ale nareszcie jest
nowy zestaw ubranek dla mojej Fergie.



       Czasem myślę, że dłubanie dla ludzi (jak to śmiesznie brzmi),
jest mniej męczące niż tych malutkich ubranek dla lalek.
Chciało by się, żeby wyglądały jak najbardziej  podobnie
do swoich pierwowzorów a nie zawsze to się udaje.
A to włóczka za gruba, a to druty za cienkie; aż nadgarstki bolą.
Ale koniec marudzenia.




Zrobiłam Fergie na drutach niebieską sukienkę z kompletem getrów.
Do tego na szydełku czapeczkę - beret oraz żółtą kamizelkę na drutach
z szydełkowymi wykończeniami.





Do całej stylizacji brakowało jeszcze torebki i butów.
Torebkę uszyłam z kawałka dżinsu. Paski są z prawdziwej
skóry, natomiast buty musiałam pożyczyć od jednej z monsterek.

                                                    A oto sukienka z przodu:


                                                                   Oraz z tyłu:


Fergie bardzo podoba się rola modelki, dlatego musiałam zrobić
 jeszcze kilka zdjęć na jej specjalne życzenie.










Zdjęcia znów nie wyszły najlepiej, bo to był bardzo pochmurny dzień.
Tyle na dziś. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim miłego weekendu.

10 komentarzy:

  1. Fergie też mi się podoba jako modeleczka!
    a jeszcze bardziej Jej berecik - nie żałuj
    fotek uroczej niuni nam, nie żałuj, Ewo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą. Szkoda tylko, że pogoda nie dopisuje. Codziennie mgła albo siąpi. Brak słoneczka, żeby pannę pokazać w pełnej krasie.

      Usuń
  2. No piękne ma ubranie! A jak ładnie pozuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, jak ja uwielbiam rudzielce. W tej stylizacji jest jej do twarzy. Ładne kolory wybrałaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka chyba z trzy razy zmieniała jej wigi a mnie też jakoś najlepiej pasuje w tym rudym, chociaż mam jeszcze taki płowy blond i też jest nieźle. Na razie jednak pozostaję przy rudym:)

      Usuń
  4. Oooch! Jakie to wszystko piękne! I jakie oryginalne! Jesteś niesamowita! Te niuanse wszystkie, dopracowane szczególiki i pięknie skomponowana całość - bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ayu. Kto jak kto ale Ty to się znasz. W końcu widziałam Twoje dzieła. Tym bardziej dziękuję, że doceniłaś moją "samouczną" osobę. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Bardzo fajna sesja. ;) A ciuszki przecudne. :)

    OdpowiedzUsuń